- Inici>
- Professionals>
- Atenció indirecta
Atenció indirecta
- DIRECCIÓ
L'equip directiu té la funció de planificar, dirigir i supervisar tots els serveis i activitats del centre. Es responsabilitza i coordina les diferents àrees d'atenció. Duu a terme la valoració assistencial i de les necessitats de les persones ateses, així com dels canvis que es puguin succeir. Fomenta i facilita les relacions personalitzades amb els usuaris i les seves famílies com també, la gestió de les queixes i/o suggeriments que puguin presentar.
- RESPONSABLE HIGÈNICO-SANITÀRIA
És l'encarregada de supervisar i controlar tots els procediments terapèutics aplicables als usuaris, així com l'adequada distribució dels medicaments per part dels gerocultors. Vetlla també per la correcta adaptació de les dietes prescrites a cada usuari. Supervisa l'higiene de les instal.lacions.
- ADMINISTRATIVA
Realitza les funcions administratives i d'atenció al públic en general. S'encarrega de la realització de la facturació mensual, els cobraments i pagaments, la comptabilitat, gestió de proveïdors.
- PERSONAL DE CUINA
El personal de cuina s'encarrega de l'elaboració i condimentació dels àpats segons els règims alimentaris prescrits pel responsable higenico-sanitari. Segueixen els protocols de seguretat alimentària pel que fa a controls, neteja i desinfecció.
- NETEJA I BUGADERIA
L'equip de neteja realitza les tasques pròpies de bugaderia i neteja de totes les zones de la residència. Té cura de la roba dels residents i del centre. Les tasques pròpies de neteja de les habitacions i zones comunes (estances, habitacions, llits, canvis de roba, banys, finestrals, mobiliari, zones exteriors).
- MANTENIMENT
S'encarrega del manteniment, control i supervisió de totes les instal.lacions i aparells de l'edifici. Té cura de la zona ajardinada. Dóna suport a les activitats de neteja.